مصاحبه ی سایت PC GAME با تهیه کننده ASSASSINS CREED 2
ساعت ٦:٤٢ ‎ب.ظ روز دوشنبه ٧ دی ،۱۳۸۸ : توسط : رامین یزدانی

چند روز پیش سایت PC Games یه مصاحبه با تهیه کننده Assassin,s Creed 2 انجام داده بود که متن ترجمه شدش اینه :
PC Games :
لطفاً خودتون رو معرفی کنید و بگید چه کارهایی در گذشته انجام دادید ؟

Puel :
اسم من هست Sebastien Puel تهیه کننده Assassins Creed 2 . در سال گذشته من تهیه کننده بازیهایی چون Nuruto : Rise Of a Ninja و Uru:Ages Beyond Myst بودم.

PC games :
لطفاً ارتباط بین Ezio . Altair و Demod Miles رو برای ما شرح بدید..آیا Lucy Stillman و پروفسور Vidic تو بازی حضور خواهند داشت؟

Puel:
درواقع Ezio ,Altair , و Desmond miles همگیشون از یک خانواده و میشه اینطور گفت که نسبت یکسانی دارن. اینکه چرا Desmond توانایی اینرو داشته که به یک زندگی دوباره دعوت بشه باید مدیون اراده و حافظه ژنتیکیش باشه.

وقتی که شما این سریرو بازی بکنید قسمت های کشف نشده بازی برای شما اشکار خواهد شد.

PC Games:
اون اوایل یک اثر هنری فکری از Leonardo Da Vinci که " Flying Machine" (ماشین پرواز یا ماشین پرنده ) بود نشون دادید..آیا همچین چیزی وجود خواهد داشت به طور مستمر در طول بازی یا این که فقط در رابطه با یک مأموریت خاص مطرحه؟
Puel:"Flying Machin"
به طور مستقیم و به صورت کاملاً Real Time توسط بازیکن کنترل و هدایت میشه.تیم ساخت بازی توجه بسیار زیادی رو ساخت گیم پلی بازی خواهد داشت در واقع ما میخواهیم یک گیم پلی ویژه داشته باشیم که بتونیم یه هیجان بی وصف به بازیکن القا کنیم..شما اطلاعات بیشتر در رابطه با "Flying Machin" رو در هفته های بعد خواهید دانست.

PC Games:
شخصیت Ezio میتونه شنا بکنه..آیا جز این , کارهای جدید دیگه اکروباتیکی بلد هست که بتونه نمایش بده؟

Puel:
درواقع گیم پلی بازی به صورت ازادانه ( Free-Running )فعال خواهد بود و طی اون ویژگیهای واقعی جدیدی به گیم پلی افزوده خواهد شد..این کار برای رسیدن به یک طراحی کامل در گیم پلی وجود خواهد داشت تا به هدفی که بازیکن در طول بازی میخواد بهش برسه.
برای مثال : پرش کردن در جاهای مختلف رو گیم پلی بازی تأثیر خواهد داشت..مثلاً اگر از ساختمانی بخواهید بالا برید باید به سرعت و با قدرت زیاد و چنگ زدن به لبه ساختمون این کارو انجام بدید که تمامیه تک تک این کارها با دکمه های دسته انجام خواهد شد. .این نمونه ای از ویژگی بالارفتن از ساختمان به صورت سریع و واقعی بود..البته لازم به ذکر هست که بگم این ویژگیها در اول غیره قابل دسترس خواهند بود و در طول بازی این ویژگیها به شما اضافه خواهد شد.
چند کانال ابراه تو ونیز پیدا خواهید کرد که ویژگی های زیادی به گیم پلی افزوده خواهد شد..Ezio میتونه شنا کنه و شیرجه بزنه و یا توانایی اینرو داره که بتونه جهت یابی بکنه داخل کانالهای ابراه.
این ویژگی ها در گیم پلی , داخل هر مأموریت اضافه و یا تغییر پیدا میکنه.
شما میتونید با نزدیک شدن به آب طرح و نقشه برای از بین بردن دشمنا بکشید..البته شما نباید بیشتر اوقات داخل کانال های ابراه تو ونیز باشید چون مردم به شما ذره ای شک میکنن و این موجب ازدحام جمعیت خواهد شد.
ما هنوز در حال کار بر روی گیم پلی بازی به صورت " Free-Running" خواهیم بود که این کار با مطالعه بیشتر میسر خواهد شد.
PC Games :
سایت GameInformer خبر داده که بازی به صورت 16 مرحله متفاوت وجود خواهد داشت که شامل مأموریت های قتل ، گارد محافظ ، و تعقیب کردن هست..به غیره اینا ما باید منتظر چه چیزه دیگه ای باشیم؟ آیا شما مطمئناً قبول دارید که بازی اون طنوع لازم تو مأموریتها رو نداره؟

Puel:
ما داریم بسیار سخت رو ساختار بازی ، داستان و مراحل بازی کار میکنیم..بازیکنان همیشه یه تجربه نآ ازموده از بازی دارن..که چطوری خط داستانی و مراحل بازی به طور کامل تفاوت داره با نسخه 1؟
مأموریتهای اصلی بازی در طول بازی همیشه و به صورت غیره قابل پیشبینی وجود خواهند داشت در مسیر..مراحل بازی طولانی نخواهند بود و 2 مأموریت شکل هم در بازی وجود نخواهد داشت.
ما میخواهیم این ازادی عمل رو به بازیکنها بدیم که خودشون پایان بازیشون رو انتخاب کنن و بتونن به هدفی که میخوان برسن.
در Assassin,ns Creed 2 شما بعد از اتمام مأموریت های اصلی و فرعی اونوقته که میتونید پی ببرید به جهانی که داخلش هستید و همچین تمامیه راز ها بر شما اشکار خواهد شد.
در واقع ما میخواهیم این پاداش کسانی باشه که جنگیدند و بازیرو به طور کامل به اتمام رسوندند.

ما تو AC 2 شانزده مرحله تکی خواهیم داشت که راه هایی که داخل اون مأموریت دارید و راهایی که تو مسیر شما هستند و جزوه مرحله شما حساب نمیشند بسته خواهند بود ( مثل شماره 1 ).


ما مطمئن هستیم که گیم پلی بازی بسیار پر هیجان خواهد بود و هرگز 2 بار یه چیز ، تکرار نخواهد شد.
من فقط مرحله ای از بازی که باید در اونجا از پشت بام و با زیرکی و به صورت مخفیانه ( کماندویی ) عبور کنید و به منطقه ای خارج از ونیز برسید رو بازی کردم.
هیجان واقعی و بی وصف این مرحله " که شما باید در شب به صورت مخفیانه بر بالای پشته بام و گرفتن کناره های ساختمون برای رد شدن از اون مکان به دور از چشم نگهبانها ، و قاپیدن اطلاعاتی از شخصی و در اخر انداختن اون فرد به سمته پایین پشته بام " ، بسیار بالاست.
این مأموریت بسیار جذاب و سرگرم کننده بود .
شما واقعا احساس میکنید برای رسیدن به هدف باید چیکار کنید و این یعنی پیشرفت و درنتیجه شما باید از ساختار و داستان جدید بازی تشکر کنید !!

PC Games:
شما یک تنوع از شخصیت های تاریخی به صورت ادغام شده دارید که شامل رابطه واقعی ما بین مردم و خانوادهاست..آیا این حقایق به صورت واقعی و صحیح بیان خواهد شد؟

Puel:
این سری بازیکن رو غرق تو تاریخچه Assassin,s Creed خواهد کرد..هدف ما اینه که به دقت و به طور صحیح این تاریخ رو نشون بدیم اما ما ممکنه تو بعضی جاها یه ذره از فکر خلاقمون استفاده کنیم .
ما حتی یه تاریخ نویس هم داریم که اون مارو راهنمایی میکنه در باره باید ها و نباید های شخصیتی و وقایع اون زمان که چگونه و چطور از اینها استفاده کنیم.
در تاریخ Assassin,s مشاهده شده که قلعه ای توسط مغولها در سال 1256 نابود شده..در Assassin,s Creed ما یک تاریخچه متناوب داریم که به واسطه اون متوجه شدیم برادران Assassin,s در اون مکان زندگی می کردند.
Assassin,s
ها به صورت کاملاً با دقت تشکل یافته شدند و به صورت یک تیم کاملاً محرمانه در بیت المقدس رفتو آمد داشتند.
وقتی که میخواستیم ما شهر ونیز در قرن پانزدهم به صورت 3D در بیاریم ، به این نکته توجه داشتیم که به شکل صحیح این کارو انجام بدیم..تعدادی از افراد ما به طور مستقیم به ایتالیا رفتند و توسط راهنمایان اونجا مارو راهنمایی کردند که شهرها و ساختمانها در اون زمان به چه شکل و ساختاری بودند..همچنین تعداد زیادی عکس از اون مناطق گرفتیم..
در کل ما اطلاعات زیادی از تاریخچه اون زمان داریم و همه این جزئیات در بازی خواهند بود.



PC Games :
سری قبلی ( AC1) نمایش خارق العاده ای داشت..در پایان, AC2 به چه صورت خواهد بود؟ به صورت واقعی و واضح بگید نمایش اخر در AC2 به چه شکل خواهد بود؟

Puel:
وقتی که Assassin,s Creed 1 رونمایی شد سؤالات زیادی مطرح شد و ما بسیار با انگیزه ، فرضیه دوستان رو مورد تحلیل و بازرسی قرار دادیم.
ما بسیار هیجان زده بودیم برای شروع ساخت Assassin,s Creed 2 در صورتیکه ما باید جواب سؤالات رو تو Assassins,s Creed 1 می دادیم..چنانکه برای پایان قسمت دوم این شما هستید که بازیرو بازی میکنید و نظارگره اون هستید.
من فکر نمیکنم دیگه بیشتر از این بازیکنا انتظار داشته باشند که بدونند تمامو کمال تو ذهن ما چی میگذره !

PC Games :
موتور گرافیکی Assassin,s Creed یک Anvil Engine بود..در مورد Assassin,s Creed 2 چطور؟

Puel:
موتور Assaasin,s Creed همان Anvil Engine خواهد بود.اما ما ویژگی ها و تکنولوژی های وحشتناکی به این موتور اضافه کردیم .که ویژگیهای جدید این موتور شامل:

-
چرخش شبو روز
-
لود شدن جزئیات بیشتر در فضای Open-World با مسافت های بالا.
-
استفاده از تکنولوژی به کار رفته شده در بازی FarCry 2 که در خصوص پوشش گیاهی مطرح بود.
-
بهبود یافتن چندین رندرینگ که باعث پشتیبانی هرچه بهتر از نور پردازی ، انعکاس نور ، و چندین افکت ویژه خواهد شد.
-
و همچنین ما تکنیک های جدیدیرو به کار بردیم که باعث بالارفتن راندمان گیم پلی میشه و ما میتونیم مأموریت های بیشتر و متنوع تری رو بسازیم.

-
امکانات جدید AI که به موجب این باعث گوناگونی مراحل و مأموریت ها خواهد شد.
-
بالا بردن افزایش NPC در جهت یابی و انجام حرکات مختلف اکروباتیکی در تعقیبو گریز ها حین مأموریت.

PC Games :
وضعیت توسعه دهندگان بازی به چه صورته و چه اندازه تا پایان ساخت بازی مونده؟

Puel:
تیم ما بسیار ورزیده و کار ازموده هست و با اشتیاق و تلاش کوشش فراوان مراحل ساخت بازیرو به خوبی پیش می بریم.

PC Games :
آیا وجود خواهد داشت یه Collector,s Edition ؟

Puel:
چیزه دیگه آی هنوز اعلام نشده..اطلاعات بیشتر رو شما در E3 خواهید دانست.